خرید موتور کارتینگ در مدل های مختلف

  • 0 نظر

ما در این مقاله از نورافشان درباره خرید موتور کارتینگ توضیح دادیم همراه ما باشید.

کارتینگ یک دستگاه چهار چرخ است که از شاسی ، مونتاژ فرمان ، موتور ، سیستم ترمز ساده و صندلی تشکیل شده است. کارتینگ بسته به شاسی مورد استفاده معمولاً یک یا دو صندلی دارند. اما شما هنگام خرید موتور کارتینگ می بینید که اکثر آن ها فقط یک صندلی دارند.

کارتینگ یک ورزش خانوادگی جذاب است. پدران و مادران با خرید موتور کارتینگ این فرصت را برای خانواده و کودکان و نوجوانان فراهم می کنند تا یک تفریح سالم و مناسب داشته باشند.

دیدن یک خانواده چهار نفره که همه آن ها در آخر هفته به مسابقه می پردازند لذت بخش است. خرید موتور کارتینگ این یک راه عالی برای گذراندن وقت با خانواده و هم چنین یادگیری درس های زندگی زیادی از جمله ورزش و دانش فنی است.


قطعات موتور کارتینگ

موتور کارتینگ از قطعات زیادی تشکیل شده است که در ادامه قطعات مهم آن را معرفی می کنیم.


شاسی

مهم ترین قسمت یک کارتینگ شاسی است. بیشتر موتور های کارتینگ خارج از کشور از جنس لوله های فولادی ساخته شده اند و طرح های مختلفی برای موتور کارتینگ وجود دارد. طرح های پیچیده شاسی عمدتا برای مسابقات حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند ، در حالی که به نظر می رسد موتور های کارتینگ شخصی و کرایه ای طراحی بسیار کمتری دارند. شاسی گارد معمولاً یک طرح باز است ، در آنجا سقف ندارد و صندلی راننده در وسط خودرو قرار دارد.


صندلی ها

صندلی های یک موتور کارتینگ بسته به نوع طراحی شاسی در وضعیت ثابت قرار دارند. صندلی ها از جنس فایبر گلاس ساخته شده اند و قابل تنظیم نیستند ، بنابراین پیدا کردن سبد مناسب برای اندازه بدنتان مهم است ، به خصوص وقتی می خواهید 10 دقیقه روی آن بنشینید.


موتور

موتور های کارتینگ معمولاً از یک موتور چهار یا دو زمانه استفاده می کنند. دو موتور سکته مغزی معمولاً دارای بازوی بیشتری هستند ، در حالی که چهار سکته مغزی از rev کمتر استفاده می کنند. دو موتور سکته مغزی معمولاً در هر دقیقه به 19،000 چرخش می رسد ، در حالی که چهار موتور سکته مغزی از حدود 11000 استفاده می کنند. موتور های چهار زمانه معمولاً ساکت تر و نرم تر هستند اما در مقایسه با دو موتور سکته مغزی نیز بطور قابل توجهی کندتر هستند. بنابراین بستگی به این دارد که آیا شما یک درایو صاف یا سریع می خواهید انتخاب کنید!


فرمان

مکانیزم فرمان استفاده شده در موتور کارتینگ به سیستم فرمان واگن گفته می شود. فرمان به محور جلو وصل شده است به گونه ای که هنگام چرخاندن چرخ ، چرخ های آن زاویه ای را که قرار دارند تغییر دهند. این یک مکانیسم ساده است و به خوبی در موتور های کارتینگ کار می کند.


چرخ و لاستیک

چرخ های کارتینگ معمولاً از آلومینیوم ساخته شده و در عرض 5 اینچ اندازه گیری می شوند. لاستیک آن ها در مقایسه با تایر اتومبیل کوچکتر است. لاستیک های موتور کارتینگ از یک ترکیب لاستیکی نرمتر ساخته شده اند که فقط برای استفاده در مسیر مناسب است. برای کارتینگ در فضای باز ، لاستیک های مرطوب نیز برای شرایط جاده مرطوب وجود دارد ، زیرا لاستیک های خشک در یک مسیر مرطوب بسیار لغزنده هستند.

همچنین تفاوت هایی جزئی در موتور های کارتینگ وجود دارد که فقط برای اهداف مسابقه و موتور کارتینگ اجاره معمولی استفاده می شود. کارتینگ های مسابقه دارای گیزموس های بیشتری برای راننده مانند تایمر دامان ، موتور های بزرگتر و پیشرفت های آیرودینامیکی هستند تا آنها را به رقابت تبدیل کنند.


خرید موتور کارتینگ



خرید موتورهای کارتینگ از سایت نورافشان

موتور های کارتینگ ما سریع ، مدرن ، با دوام طراحی شده ، قابل اعتماد هستند و به راحتی اداره می شوند. این فناوری در کارتینگ ما در معرض تکامل مداوم قرار گرفته است که هم توسط تحقیق و هم با تجربه انجام شده است. تمام موتور کارتینگ برقی ما دارای بهترین تجهیزات مهندسی می باشند تا در حین حرکت در مسیر با سرعت ، از امنیت خود در امان باشند.

کارتینگ، اتومبیل رانی و این ورزش از دهه 1950 پس از ابداع کارتینگ از خرید موتور کارتینگ در ایالات متحده آغاز شد. کارتینگ ها معمولاً هیچ بدنه محافظی ندارند و راننده فقط چند اینچ از سطح زمین فاصله دارد. با این وجود برخی از آن ها توانایی سرعت بیش از 160 مایل (160 کیلومتر) در ساعت را دارند.

موتور های کارتینگ دارای انواع مختلفی می باشد که بر اساس وسعت کار و خدماتی که قرار است ارائه شود خرید موتور کارتینگ انجام می گردد. برای خرید انواع موتور کارتینگ در کاربردها و مدل های مختلف، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اگر مایل هستید درباره نمایندگی موتور برق لانسین اطلاعات بیشتری کسب کنید به این صفحه سر بزنید.

0 نظر

کد امنیتی

ارسال نظر