قیمت موتور بنزینی

  • 0 نظر

هنگام انتخاب موتور بنزینی، عوامل مهمی از جمله قیمت موتور بنزینی مهم است و ما در این مطلب در مورد عوامل موثر در قیمت موتور بنزینی توضیح می دهیم:

عوامل موثر در قیمت موتور بنزینی

ژنراتورها ضربان ضروری قلب ساختمان، پروژه های زیربنایی و رویدادهای فضای باز در سراسر جهان هستند.به عنوان یک منبع قدرت چند منظوره ، قابل اطمینان ، نمی توان سهم آنها را در بهره وری بیش از حد ارزیابی کرد: آنها می توانند انرژی حیاتی و پشتیبانی از برنامه های متنوع پروژه های آبیاری شهری ، صنایع تولیدی ، بیمارستان ها یا تأمین انرژی آشپزخانه سیار را که 5000 نفر را از راه دور در اختیار شما قرار می دهد ، فراهم کنند.

قیمت موتور بنزینی به عوامل مهمی بستگی دارد، مانند: اطمینان از ظرفیت مناسب ، پتانسیل مدولار بودن آن ، نوع سیستم کنترل مورد استفاده ، بازده و استقلال سوخت و در نهایت اندازه فیزیکی و عملکرد لجستیکی آن.

مدولار فقط مربوط به تاسیسات بزرگ نیست: همچنین می تواند برای واحدهایی در سطح 150 کیلو ولت آمپر باشد.

اندازه موتور

اندازه موتور واقعاً مهم است:

مهمترین نکته ای که هنگام اندازه گیری یک ژنراتور باید در نظر گرفت ، جریان هجومی زیاد مرتبط با شروع موتورهای الکتریکی و ترانسفورماتورها است که به طور معمول شش برابر جریان بار کامل هستند. با این حال ، جریان هجومی برای نوع موتورهای با بازده بالا که امروز مشخص شده است ، می تواند تقریباً دو برابر این مقدار باشد.

در نتیجه ، معمول این است که برای تعیین اندازه یک ژنراتور ، الزامات شروع kVA موتور و ترانسفورماتور را به عنوان معیار در نظر می گیرند. این روش اغلب منجر به بزرگ بودن ژنراتورها برای بار کارکرد موتور می شود و بر اساس نیاز واقعی برنامه نیست.

علاوه بر این ، سایر عوامل کلیدی که در تعیین اندازه ژنراتورها نقش اساسی دارند ، نادیده گرفته می شود. به عنوان مثال ، هارمونیک های ناشی از درایو های فرکانس متغیر و شروع متوالی موتورها.

هنگام اندازه گیری صحیح مجموعه ژنراتور ، هنگام راه اندازی موتورها یا ترانسفورماتورها ، افت ولتاژ و فرکانس بزرگ نیز ممکن است رخ دهد. بعلاوه ، سایر بارهای متصل به خروجی ژنراتور نسبت به ولتاژ و افت فرکانس نسبت به موتور یا استارت موتور حساس تر هستند ، که می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

خوشبختانه کمک در دسترس است. اکنون بسیاری از ژنراتورها می توانند به راه حلهایی برای غلبه بر سیستم های تحریک اضافی مورد نیاز دینام مجهز شوند. به طور معمول ، دو گزینه ارائه می شود: آهنربای دائمی یا سیم پیچ کمکی.

در موارد خاص ، گزینه های پیشرفته تری نیز در دسترس هستند. به عنوان مثال ، برخی از ژنراتورها از یک تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک دیجیتال D-AVR) ) بهره می برند که به طور خاص برای کنترل جریان های هجومی زیاد مرتبط با موتورهای شروع و ترانسفورماتور طراحی شده است.

در نتیجه ، فقط برای کنار آمدن با ولتاژ الکتریکی اولیه هنگام شروع ، دیگر لازم نیست ژنراتورهای بزرگتر از حد مورد نیاز با قیمت بالا خریداری کنید. علاوه بر این ، با کنترل هوشمند ولتاژ ژنراتور ، می توان به مصرف سوخت پایین تر ، هزینه تعمیر و نگهداری و طول عمر بیشتر دست یافت.

موتور بنزینی قطعه حیاتی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند و در قلب شبکه برق شهری قرار دارند که برق را به خانه ها ، مشاغل و تأسیسات تجاری توزیع می کنند. ژنراتورها انواع مختلفی دارند که انتخاب آنها تحت تأثیر عواملی مانند منبع سوخت مورد استفاده و ولتاژ خروجی و سطح توان مورد نظر انجام می شود. اطلاعات بیشتر در مورد انواع و موارد استفاده از ژنراتورها و قیمت موتور برق بنزینی را می توانید در راهنمای مربوطه ما درباره انواع ژنراتورها بیابید.

برای خرید موتور بنزینی و دریافت لیست قیمت موتور بنزینی و اطلاع از انواع آن، کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند.

0 نظر

کد امنیتی

ارسال نظر